Urtekram – Green branding

Dette er uddrag fra vores case om grøn marketing, hvor vi kigger på miljø, ansvarlighed, økologi i forhold til firmaers markedsføring af sig selv.

Part 10: Urtekram

Urtekram

Urtekram var et af de produkter som folkene i vores fokusgrupper ofte nævnte når de talte om miljøvenlige produkter. Urtekram har i deres grønne strategi specielt fokuseret på at benytte forskellige mærkeordninger, der er genkendelige for forbrugerne til, at skabe troværdighed omkring deres produkt

Urtekrams markedsføring er et konkret og mindre omfattende eksempel på hvordan man ved hjælp af andre organisationer kan give sine produkter grøn-værdi!

Se mere om hvordan urtekram er grøn her –

Reklamer

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: