Marks & Spencer – Plan A because there is no Plan B

Dette er uddrag fra vores case om grøn marketing, hvor vi kigger på miljø, ansvarlighed, økologi i forhold til firmaers markedsføring af sig selv.

Part 7: Marks & Spencer

Marks & Spencer

Marks & Spencer, den engelske fødevarer kæde, har opnået meget presse på deres meget ambitiøse kampagne; Plan A – Because there is no Plan B. Med speciel fokus på fem forskellige områder har M&S brugt 200 millioner pund på, at give deres butikker, medarbejdere og produkter et mere grønt image. Gennem en stor kampagne både i medierne og i de mange butikker, har M&S klart markeret sig som en ansvarlig virksomhed kunderne kan være trygge ved.

Marks & Spencer er helt klart et af de mest omfattende eksempler på green-marketing, og også et godt eksempel på en meget eksplicit grøn kampagne.

Se mere om Marks & Spencers Plan A her –

Reklamer

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: