Google and the Hybrid-fleet

Dette er uddrag fra vores case om grøn marketing, hvor vi kigger på miljø, ansvarlighed, økologi i forhold til firmaers markedsføring af sig selv.

Part 3: Google

Google

Googles grønne engagement adskiller sig fra de andre ved at være medarbejder fokuseret. Google har som en integreret del af deres CSR forsøg at få medarbejderne til at være mere miljøvenlige både privat og på arbejde.

Som vi viste på vores Zoom Session har Google f.eks. anskaffet, hvad de kalder en flåde af hybridbiler, som medarbejderne opfordres til at bruge til og fra arbejde.

Det spændende ved google er også, at de bruger den grønne CSR til at tiltrække og fastholde medarbejderne. Det er derfor ikke kun et mål for google at skabe et bedre miljø, men også at tiltrække og holde på deres medarbejdere.

Se mere om Googles hybrid-biler her –

Reklamer

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: